Ломачинці (База відпочинку "Услад")

Умови рибалки: Невідомо
Площа: Глибина
Види риб: карась, короп, окунь, судак, плотва, лящ, краснопірка, товстолобик, жерех, уклейка, бичок, рибець, сом, раки
Адрес: Сокирянський район, Чернівецька область, Україна

Услад – це нова пропозиція для дозвілля на Дністрі. Концепція комплексу витримана в етностилі. Перебуваючи тут, ви не тільки чудово відпочинете поруч з однією з найбільших водних артерій України, а й відчуєте різні періоди її історії, поринете в звичаї і традиції тисячолітньої культури.

ТК “Услад” пропонує наступні послуги для своїх клієнтів: екзотичний відпочинок (кемпінг, індіанські тіпі, будиночки на воді), діловий туризм, екстремальні розваги, басейн, сауна, страйкбол, елітна риболовля, тематичні ресторани (Чайка, Казан, Тірас, Бліндаж-криївка УПА) та багато іншого.

Прогноз погоди в Ломачинці (База відпочинку "Услад")

Температура 8.89°C, уривчасті хмари, xмарність - 37%, вологість - 69%, атмосферний тиск - 755 мм.рт.ст., вітер південний - 3.24 м/c.

Схід сонця: ⏰ 05:54:05
Захід сонця: 😴 18:36:12
Фаза місяця: 🌗 Остання чверть

Риболовні звіти з Ломачинці (База відпочинку "Услад")

6 коментарів

Unauthorized

Наталя Покиданець 2023-06-28 00:59:53
Жахлива база. Ми приїхали на 4 дні, з яких погода згідно з прогнозом мала бути 2 дні, і коли приїхали ( перші 2 дні сонця і тепла), басейни не були підготовлені до відпочиваючих : вода брудна і напущена в день тепла, відповідно холодна. Ні дитячий ( ми були з 9-місячним малюком) , ну дорослий басейн ми не спробували. Сервіс -жахливий, ціни в закладі не відповіють тим грн! Ми 4 дні зіпсували настрій один одному і кошти!

Viktoria Nikulina 7 місяців тому
Ну що сказати.
Територія велика, дуже гарні краєвиди але на цьому все.
Ми жили на віллі що знаходиться на воді. Ціни космічні. Сервіс гав*но та повне дно.
Коли ти витрачаєш такі гроші на свій відпочинок ти очікуєш на хороший сервіс.
Так, можливо вони шось там прочитали по відгуках та поклали нам 4 туалеті бумаги але це не змінює картину.
Людям у яких є арахнофобія на віллу краще не заходити ( не знаю як в котеджах з цим ділом)
Адміністратор молодий, нічого там по факту не вирішує. На заселення ми чекали хвилин 40-50, а потім нам сказали шо будинок готовий, ми зайшли туди а там не прибрано. На покоївок ми чекали ще годинку. Матрасів на шезлонги нам не дали, щоб їх добитись ми спочатку пішли до адміністратора, потім перестріли покоївку а потім завгоспа, в результаті принесли через годину - півтори. За ці гроші знайдіть краще тай ще з економите. Прошу не ігноруйти відгуки як це зробили ми.
Лише що спасло відпочинок це хороша компанія та своя їжа. ( Доречі оренда мангалу 650 грн)
А ще смішна ситуація як вони наварюють бабки
Прокат сапів в них вартує 400, якщо зразу в них розраховуєшся 350
Добре що ми вирішили написати в інстаграм і ті які влаштовують прокат сапів привезли нам їх за 200 грн. Карл 150 грн навару, це трошки капец.

Yarema Krysa 7 місяців тому
Природа довкола й справді фантастична.Але…!!!
Комплекс-повне дно.Сервіс відсутній.Кухня несмачна,але з високими цінами,які абсолютно не відповідають рівню.(обслуговування закладене в чек, дуже наглий хід при такому сервісі). Сніданок розпочинається о 09:30 - це вкрай незручно,для тих хто прокидається рано,має маленьких діток.Серветок зазвичай нема,столик дитячий постійно брудний і миють його по 10-15хв,поки каша вашого малюка вистигає.
На столах стоять цукірнички загального(!)користування,з футбольною командою бджіл всередині.Після споживання ви дружньо сім‘єю розпочинаєте розганяти їх.
Територія недоглянута: трава некошена,сміття,павутиння,бур‘яни і тд.Берег річки «запущений» повністю.
Вранці можна легко оцінювати скільки пляшок було спустошено попереднього вечора(це починають прибирати під обід).
На прибирання кімнати можна очікувати декілька годин,або ж днів(не факт що дочекаєтесь).
Дитячий майданчик: жах.Ржавий,порваний і брудний.
Номер в будиночку: не відповідає базовим стандартам.
Категорично не рекомендую!

Marina Demidas 7 місяців тому
Гарна територія але це залишки «колишньої розкоші».
За номер заплатили 3360грн , типу перша лінія,останній номер був, а по факту купа вільних номерів було на другій лінії, але ж вигідно напарювати ті що дорожче і плюс на вихідні +20%до суми , але по факту ти отримуєш малесенький номер, де висить павутиння, немає кондиціонера, смердить в санвузлі, недостатньо освітлення, на терасі не було стільців, міні бар пустий але роздруківка з цінами є, навіть бутилочки води небуло у номері і стаканів теж,взагалі немає шумоізоляції- на другому поверсі жили люди, то на першому здається наче коні ходять по стелі . Сніданок малесенький як для дитини омлет, ліниві вареники просто тісто в незрозумілому соусі.
Взагальному їжа у ресторані ВЗАГАЛІ не смачна, брали борщ - він не червоного а сірого кольору, наче з морозилки, юшка рибна- гидота страшна. Жаль фото не зробила.Стейк з сома- смердів а салатик з оливок який з ним подається кислючий на смак! Але ціни - як в ресторані преміум класу
.Територія місцями норм, а місцями гори сміття, поламаний декор і так далі. На березі входу до води немає, все заросло корчами! Басеїн маленький, лежаки і накриття над ними все в цвілі і мохові. Хотіли зʼїхати на добу раніше, гроші відмовилися повертати, нерозумію логіки , ми вказали на все чим незадоволені - всім пофіг! Це реальне дно, але ціни космос, нерекомендую взагалі нікому.

Юлія Ісаєва 7 місяців тому
Хочете спортити собі відпочинок тоді Вам сюди!!
Знаходимося зараз на відпочинку в цьому закладі, який нікому не рекомендую .
Читали багато негативних відгуків, але не повірили, зараз з впевненістю їх підтверджую!

Коли бронювали номери була одна ціна , по приїзду вона виросла на 3000 грн за номер, у нас їх було 3.

Ресторан ще одна історія!!!!
Зробили замовлення, через 8 хвилин від нього відмовилися. Є підтвердження камери.В замовленні були мʼясні страви, які вони не починали навіть робити. Але рахунок попросили оплатити.ми звичайно відмовилися
З меню не все є. По спиртному дешевшого варіанту немає в наявності , тулять дороге
Замість 560 грн за пляшку пропонуються 1400.
Ми запропонували варіант зі своїм, так тут відкоркування 400 грн.

Зараз сидимо на сніданку чекаємо замовлення вже 32 хв , овсянку ! Принесли все холодне
А вчора за 8 хв приготували мʼясо за яке ми маємо заплатити!

Надіслали повідомлення про борг, що виселять нас на добу раніше!

Ми викликали поліцію, нам дали рахунок за відмовлене замовлення , яке робили 29.07 , рахунок 30.07

При розрахунку готівкою за поселення29.07 нам не надали квітанціі. Надали 31 числом. Питання : ви ухиляєтесь від сплати податків?
Погроджують, що не випустять нас з території
Шановне керівництво не забувайте, що в країні війна і деякі люди раз за два роки виїхали на відпочинок вперше!!!!! Цей відпочинок спорчений в перший день!
Гроші берете великі тоді відповідайте сервісом

Даша Черниш 6 місяців тому
Я як і більшість відвідувачів «Услад» категорично не рекомендую цю базу відпочинку.
По-перше, коли ми телефонували заздалегідь попереджували, що ми з маленькою дитиною і мають бути комфортні умови ну і чисто, нам запропонували будинок з лазнею за 3500грн/доба (в вихідні 3900). Ми кинули завдаток 3500, тобто за першу ніч.
Яка я була не права, що не зайшла перед цим почитати відгуки.
Приїхали на базу, на рецепшині заплатили за ще одну добу, нас завели в будинок, а він з власною терасою, ми одразу там і залишились на весь день,навіть не дивились як там в будинку по чистоті, я звикла, що в готелях або на базах завжди чистота.
Ввечері коли зайшли в будинок мягко кажучи прийшли в шок, купа павутиння, все грязно, на пів сантиметра відвинули диван, щоб відкрити вікно, так так за будинок за 3500грн кондиціонера немає, тому відкривали вікно. Так за цим диваном використані жіночі засоби гігієни, якісь дитячі аплікації, і купа купа пилюки і бруду. Брудно всюди, краще сказати, що там не брудне. Фото скину нижче.
Потім їжа, це окрема тема, жахливо не смачно, дорого, ми обідали і вечеряли і неможливо було це їсти, я взагалі такого не пам’ятаю, щоб десь було так не смачно, ну буває якась одна-дві страви не смачні, а тут просто жах…
Обслуговування окремий вид мистецтва, коли ми переночувавши першу ніч там, пішли на ресепшн забирати гроші назад, і хотіли звідти поїхати, то прибиральниця доказувала нам, дивлячись на ці гори пилу і павутиння, що це чисто і за один день все налетіло.
Ледь ледь забрали своі гроші назад, ми знали, що нічого в сезон не знайдемо, але залишатись там, було гидко.
Басейн жахливо брудний, воняє вода, дитячий басейн це просто пародія га басейн.
Вай фай тільки на словах є, на ділі його немає.
Шезлонги, які були на нашій власній терасі побиті, матраси на них в крові в плямах, все вбите повністю.
Власникам всеодно на цей бізнес, і на всіх відвідувачів.
В номері ні стакану ні води ні міні-бару, про те що входять сніданки у вартість, дізналась вже з відгуків.
Повний шок був це купа російський каналів на телевізорі, їх більше чим українських.
Дуже шкода, що проїхавши з 3-місячною дитиною 150км нам довелось повертатись у Вінницю та шукати відпочинок тут,хоча дуже хотілось на Дністер.
Великий плюс - краса Дністра та всі краєвиди.

Для того, щоб залишити коментар, увійдіть або зареєструйтесь.